Kongresszusi körlevél - 2022. január 27.
Üdvözlök minden képviselőt és a kormány tagjait!
Gratulálok a bejutóknak!
1 képviselő maradt ki a körlevélből, aki reggel óta nem igazolt vissza (be sem lépett talán) - vele majd új körlevelet kell indítani.
A Kongresszus elnökének választására indítok egy 24 órás szavazást, jöhetnek a jelölések és vállalások. Kérlek, erről holnap délután (magyar idő szerint) 17:00-ig szavazzatok, akkor lezárom, kihirdetem, és a konga org adatait elküldöm a győztesnek privátban.
Mindenkinek jó munkát!
DoA
Én economisto-t jelölném házelnöknek. Van tapasztalata és rutinja "játéktechnikusi" kormányokból, ugyanakkor visszafogott és mértékadó.
eco +1 ...kerdes vallalja-e?...de szerintem rendkivuli passzivitasra o is kepes lesz🙂
A szavazatom azonban nem magamra adom, hanem economistóra, persze csak ha vállalja.
Sovány Házelnök Úr az előző ciklusban már bizonyította, hogy képtelen a pártatlanságra, annál inkább képes azonban a kettős mércére, nemkülönben a házszabály nyílt megsértésére, amire pedig ő (velem ellentétben, de "civil" kollégáihoz hasonlatosan) állítólag olyan nagyon érzékeny.
Bikkin, kár ezt tolni, nem lennél te sem pártatlna, DoA kirakta később Mikrobit is, és ennek okán le is mondott. Ez múltidő, most az új házelnökkel foglalkozunk, ha pedig amúgy sem érdekel a kongresszusi munka / nem tartod legitimnek a kongresszust, akkor kérlek, read only.
Köszi!
Bikkin, mintha magadról meséltél volna tükörbe, épp csak nem köpted le 😃
Amúgy jellemző, vélemény, kritika, megdönthetetlen elképzelés az van, de aktivizálódni és tenni valamit, az nem.
Eco +1, vagy DoA +1 ha egyáltalán érdekli és vállalja valamelyikük.
Donát, amennyiben a régi házelnök egyben jelölt is a pozícióra, akkor ez már nem múlt idő.
Akkor bizony mérlegre kell tenni viselt dolgait, melyek közül a legsúlyosabbnak azt tartom, hogy házszabályellenesen próbálta elodázni a kongresszusi körlevél tartalmának nyilvánosságra kerülését, s még az ország elnökét is megfenyegette a körlevélből való kizárással, amennyiben ő tenné meg ezt az engedélye nélkül.
Mindennek relevanciája csak akkor nincs, ha DoA most nem jelölt.
Sziasztok es udvozlok mindenkit,
Koszonom az eddigi bizalmat. En nem is gondolkoztam ilyen szerepkorben. Viszont ha minden oldalrol meg lesz a bizalom akkor nem futok el elole. Majd probalok noveszteni egy melto bajuszt is hozza. Most utana neztem kik voltak parlamenti elnokok irl, illusztris tarsasag 🙂
.
Viszont en kerdeznek is az elnoktol, ami mar reg erdekel. 32 napja volt az utolso AS-unk moldova ellen:
erepublik.com/en/main/law/Hungary/257070
Ugye ezt a torvenyt 2 hetente lehet beadni. Van tervben hogy elunk vele? Ha igen akkor merre tudnank repulni, hol nyerhetunk tert, esetleg probalunk vmerre segiteni a szovetsegnek?
Ugy erzem ugy fair hogy jelezzem, hogy lesz 4 nap amig kulfoldon leszek, uh akkor kevesbe leszek aktiv.
Kozben elolvastam a kozlonyt, uh targytalan az AS kerdesem, illetve itt is beszelhetnenk a lehetosegekrol.
A légicsapás célját, SZERINTEM, úgy kellene kigondoljuk, hogy figyelembe vegyük az oroszokat... Most nekik van szüksége kisebb segítségre, tehát jó lenne velük beszélni... És utána a felmerult lehetőségek közül választani... Ja és ez nem NEMZETI KONZULTÁCIÓ témája...a kormány VAGY ENNEK hiányában az elnök és talán a konga kompetens a témában.
Hogy egy rl hasonlattal éljek : TUTIFIX, hogy Putyin vagy akár Biden se konzultal az amcsi/orosz NÉPPEL kisebb/nagyobb hadmozdulatok kitervezeserol... Sőt a kongresszussal sem...
Úgy vélem politikailag egy HMSz-es lehetne a legfüggetlenebb konga elnökként, de tudom, hogy ez egy olyan feladat, amit nem szívesen csinálna senki.
economisto egy jó kompromisszumos személy lehet a véleményem szerint is, és mivel látom, hogy írta, hogy vállalná, így én is rá adom a szavazatom.
nekem DoA is megfelel, eco is megfelel.
A szavazatomat oda adom, akire a.többség szavaz.
DoA köszi.az.előző ciklus vállalását. Tartottad a frontot rendesen. Ezzel még tartoztam.
Szeribtem elfogadhato economisto 4 napos, elore jelzett RL tavollete.
DoA NEM valaszthato, economisto pedig nem megoszto, mertektarto, jo jatekos.
@Wass írta: "hogy figyelembe vegyük az oroszokat... Most nekik van szüksége kisebb segítségre, tehát jó lenne velük beszélni... "
Napok óta nem válaszolnak a felajánlott segítségre: https://prnt.sc/26k2t7l
Szerintem az már önmagában nagyképűség ha valaki egyes szám harmadik személyben beszél önmagáról! 😃
Kedves elnökünk a nyitott határ foglya.
Láthatóan nem mer semmi expanzív lépést meghúzni, mert akkor nekünk támadnak a romik/szerbek/usákok.
Be van tojva, ez az igazság.
A nemzeti konzultációnak nevezett bohóckodás is csak a felelősség elhárítására és az időhúzásra szolgál.
Most most van. Most lehetne és bevett alkalmazási módszer a határzár.
Békén hagyja a kormány a románokat, szerbeket?
Igen.
Lenne lehetőségünk ellenük harcolni?
Igen.
Az ellenségnek lenne lehetősége ránk támadni?
Igen.
Az ellenség mégis békén hagy minket?
Igen.
A kormány elhozta a békét, és fenntartja azt.
Like
2 hours ago
fsb1000
fsb1000
Az elöző kormányok azért támadták meg a románt hogy velük epiceljünk, ne szövetségessel TW-ben.
2 hónapig volt megszállás alatt az országunk ezek után.
Én ezt a kérdést másként oldottam meg. Szerintem az én megoldásom eredményesebb, működnek a cégek, jön az adóbevétel, lehet TW-zgetni, AS-t tervezhetünk, stb,.
Like
31 minutes ago
rRonin
rRonin
Azért mert pl tenmagad is tevőlegesen TANKoltál a határzárat őrző argók stb ellen. Azért.
Like
7 minutes ago
fsb1000
Report
fsb1000
Így van tankoltam a határzár ellen, de miattam sosem szünt meg.
Amikor megszűnt akkor abban a csatában nem is tankoltam.
Elnökségem alatt rengeteg tapasztataltot gyűjtöttem, tudom, jobban tudom mint rég, hol vannak a gyenge pontok.
Nem a határzárás TW-kben.
LOL 😃
Oroszoknal mi alapjan kerested meg ezt a ket embert? Esetleg lehet erdemes rakerdezni olyan orszagoknal akik feltetelezhetoen kkordinalnak veluk. Terkep alapjan horvat, torok, thai, chile es bosznia.
A masik kerdes szerintem ami fontos lehet az AS-nel az idozites. Tervezzuk h kedden elesben legyen epik?
Tisztelt Kongresszus!
Szövetségi kérésre (HR) AS-t adunk Svédországra. "Azonnali" a kérés.
Kérem a tv beadása után ne szavazzatok, T22 óráig szavazat tartást kérek.
Megjegyzés:
Nem áll rendelkezésre elég energia, ezért azt piaci áron fogom felvásárolni.
Vélemény szerint tendereztetni kéne, de a sürgős kérés miatt ez nem kivitelezhető.
Jelenlegi energia helyzet: https://prnt.sc/26kpw59
Ennyi kéne: https://prnt.sc/26kpwzk
605.000 energiát kell vásároljak.
Energia megvásárolva: https://prnt.sc/26kqaxt
Kincstár feltöltve: https://prnt.sc/26kqc2j
Törvény beadva: erepublik.com/hu/main/law/Hungary/258497
Szavazattartást kérek. Köszönöm.
Okés, nem csinálok egyelőre semmit. Az nekem kifejezetten jól megy.
Most hogy ez is megvan, azért fsb léci válaszolj rRonin kérdéseire is aztán haladjunk. Köszi.
"Amiért ezt ideírtam az, hogy szeretném tudni, hol vannak a gyenge pontok, ha elárulod, esetleg más is jól csinálná a jövőben.
Amúgy indulsz jövő hónapban is, ugye?"
1. rRonin, illetve a Kard a politikai ellenfelem 2015 óta, bár ti kinevettek ezért az állításomért hiszem se pártom, se támogatóim nincsenek. A politikai ellenfeleim gyenge pontjait sem itt sem máshol nem fogom kitárgyalni.
2. Elnöki mandátumom 2022 januárra szólt. Nem kívánok 2022 februárban ország elnök lenni, de a lehető legjobb állapotban kívánom átadni eországunkat a következő elnöknek.
Területi, katonai, gazdasági, hangulati és szövetségi szempontból is.
Remelem igy mukodik a kiemeles:
Szövetségi kérésre (HR) AS-t adunk Svédországra. "Azonnali" a kérés.
Kérem a tv beadása után ne szavazzatok, T22 óráig szavazat tartást kérek.
Erdemes a fontos infokat kiemelni, hogy ne vesszen es az is lassa aki ritkabban lep be.
Kérem a tv beadása után ne szavazzatok, T22 óráig szavazat tartást kérek.
Bazz, mennyi [Blocked user message] figura van itt a körlevélben...
Én feloldottam őket, bármennyire is nehéz volt megemészteni.
fsb- én arra gondoltam mikor írtad, hogy gyenge pontok, esetleg szövi, startégia, taktika stb , reméltem megtaláltad az országunk megoldására a spanyol viaszt.
És nyilván nem arra gondoltam, azt oszd meg, mi a gyenge pontom. Noha azt is tudnod kell, hogy "100 éve" nem voltunk kormányon, szóval Kard és Ronin ellenfele... 😉
eMagyarország egyik legnagyobb gyenge pontjának tartom, hogy más országok, más játékos csoportok érdekeit és játékélmény igényét fontosabbnak tartja mint a magyarét.
Ez jellemző volt 2016 előtt és 2018 után is. Kb 1,5 szabad évünk volt amikor nem volt túl erős az elköteleződés.
Erre gondolsz?
Azt aláírom, hogy nem vezető szerep a mienk a szövetségben, többnyire nem mi találjuk ki a haditervet, de ez az erőviszony (nem játékoslétszám) mellett inkább abból eredhet, hogy más szöviországban aktívabb, több rl időt szánnak, vagy csak jobbak takikusabbak, és jobban látják erepszabályokat stb ?
És azt meg lehet mondani, mi a magyar játékosállomány játékigénye?
- örökzöld (csonka Mo legaláb😎
- itthon termelni határzár nélkül
- itthon termelni határzárral
- minden nap tp csata
- sok csata, mert mindegy hova is ütök
- éles csatákban való részvétel
- éles csaták hadmozdulatban való részvétel
- politizálás
- trollkodás, szórakozás
- stb
Nálad mit jelent más országok játékosának érdekeit követés? Amit fent írtam, vagy?
Véleményem szerint 2022 januárjában a román NE beadása nem szolgált volna magyar érdeket. Ezért minden ilyen kérésnek, külső és belső nyomásnak ellen álltam.
Abban nincs semmi jó vagy hasznos, hogy olyan háborút indítunk, amiből szinte biztosan vesztesen jövünk ki és nincs +hozadéka. Csak terület vesztés, csak játékbéli javak vesztése, adóbevétel csökkenés és játékkedv csökkenés.
Ez 2021 nov-decemberében is így volt. Te és az elnökpáros mégis indítottatok háborút a románok ellen.
"magyar nep pofazni tud."
Ez a megnyilvánulás pontosan bemutatja a te és pajtásaid hozzáállását a magyar játékosok többségéhez.
Én ezzel nem értek egyet, nem szeretnék a köreitekbe tartozni és ilyesféle véleményekkel bármi okból egyetérteni, vagy tovább adni. Nem tartozom az un. "elithez", és ezeket a megnyilvánulásokat puccs előtti időktől kezdve kritika tárgyává teszem.
Én nem indítottam semmit. MInt írtam, "100 éve" nem vagyok kormányon, sem én sem a Kard, kivéve most januárban, te, mint kardos.
Értem, szóval erre gondolsz, nem pedig arra, amit ott fent leírtam? Viszont ki miben látja a játékot. Ez is embere válogatja. Tulkép nekem ez háborús taktikai játék. És mivel mindenki a DO-t hajkurássza, bármely csata is legyen az, szerintem a többségnek a harc az, ami elviszi welljét naponta. Ergo mégiscsak a csata tart életben úgymond.
Ergo nem csak TW kell, mert az uncsi, és unalmas az aktívabb rétegnek is. Persze lehet szusszanni, ahogy előző elnökpáros most januárra tette, elfáradtak, megértem. Ezért csak ezért kaptál te szerepet. Elgondolkodtató, hogy mégis erre az előző metódusra szavaz a játékosok elsöprő többsége általában, nemde?
Ez nem zárja ki, hogy neked is lehet jó meglátásod, vagy az ne szolgálná eMo érdekét így vagy úgy. Ellenben a politikai ellenfeleidé szintúgy. 😉
Egyetértünk?
"Én nem indítottam semmit. "
Te adtad be az első román NE-t novemberben: erepublik.com/hu/main/law/Hungary/255079
Felesleges letagadni, az erep szerver megőrzi ki volt a beadója.
Azzal indokoltad, hogy velük epiceljünk ne a szövi TW-kben.
A CODE vezetői ezt is javasolták nekem januárban.... sebzéslevezetőnek.
Az eredetinkkel hataros orszag tamadasa jo kerdes. Egyelore en meg csak be nem bizonyitott elmeletnek veszem.
Az a resze nagy valoszinuseggek igaz hha tamadunk akkor nem fogjuk konnyen lezarni a haborut es eredetire tevodik a harc elobb utobb.
Viszont a masik oldal meg az, hogy minket nem fognak betamadni ebben az esetben. Ebben mar nem vagyok teljesen biztos. Peldaul ha event lesz rengeteg feles sebzessel, ami raadasul a romanokat jobban tamogatja, akkor az o oldalukrol a logikus lepes a mi megtamadasunk.
Masik eset hha mi is reszt veszunk a harcokban akkor sebzeselvonasnak adja magat h vki betamad minket. Lehetoseg rengeteg van, ukran/szerb/roman eredetin hataros velunk es altalaban naluk vannak mas orszagok is eredetin peru/usa/bolgar. Ezek kozul barmelyik barmikor betamadhat minket. Most szerencses idoszak van, mert vedekezniuk kell tobb fronton is, ez viszont annak koszonheto hogy a tobbi szovetseges orszag 2 hete non stop harcol, kb rajtunk kivul mindenki. Ez nem lesz mindig igy...
Szoval szerintem az ido bizonyitja majd be az elmelet igazsagtartalmat.
A felszabadulás után kiadtam egy MK-t amiben rögzítettem, hogy elnökségem alatt nem tervezem eMagyarországgal határos ellenséges ország megtámadását.
Semmilyen elméletet nem csatoltan ehhez. Jelenleg ez egy eleme annak amivel az elnöki programom végrehajtását biztosítom.
Szerintem minden józan játékos beláthatja, hogyha nálunk erősebb országot megtámadunk - úgy, hogy nincs konkrét saját célunk ezzel - , akkor abból valószínűleg területvesztés lesz.
Ezt a 2021 novemberi és decemberi események jól bemutatták.
Szerintem jogos, hogy nem a romannak, szerbnek megyunk neki. Minek is? Het elejen 20k/40k pp-ig elverte magat mindenki, tankolni meg nem igazan akar senki, mert eroforras.
A hatarzar mas teszta, ha a Debrecenben/Miskolcon/Szegeden/Pecsen tespedo cegesek atmennenek vegre a gyori teruletre, ahol a teruletbonusz ellensulyozza a szennyezest, akkor a teruleteken folyo tw-k senkinek nem okoznanak erdelserelmet. Ha a roman nagyon at akar jonni a hatarzaron, elobb-utobb atjon, de az igaz, hogy boven lehet napokat nyerni a hatarzarral.
A semleges allaspont nem fog mukodni, de a nem segitunk a szovinek es a roman/szerb NE kozott szerencsere van mozgaster.
Felreertes neessek nem kifogasolom h nem tamadjuk meg a romant/szerbet, csak ez nem biztos h garantalja h ok sem fognak minket megtamadni. Erdemes erre is felkeszulni ha megis megtamadnak.
MEGINT NEM BÍRSZ MAGADDAL
normális vagyok, konszenzusra törekszem, még discsérlek is, elismerem egyes dolgaid, nem kötök beléd, erre mit csinálsz? NYOMOD A BAROMSÁGOT
"Én nem indítottam semmit. "
Te adtad be az első román NE-t novemberben: erepublik.com/hu/main/law/Hungary/255079
Felesleges letagadni, az erep szerver megőrzi ki volt a beadója.
Azzal indokoltad, hogy velük epiceljünk ne a szövi TW-kben.
MIÉRT adtam be a NE-t ?
Mert elnök beírta Kongába hogy aki itt lesz majd abban az időben, adja be !
FELFOGTAD?
Hányszor írjam le? És igen epikre hivatkoztam, ahogy elnök tette. Felfogod?
A képviselők közel fele economisto házelnökségére szavazott, a 24 óra lejárt, ezzel zárható a szavazás.
Eco - küldöm privátban az adatokat.
Időközben a kimaradt képviselő is visszaigazolt, tehát ő is be tud kerülni a következő körlevélbe.
@rRoni írta: "MEGINT NEM BÍRSZ MAGADDAL"
Tényeket írtam le. A román NE-t te adtad be. Ezt állítottam. Ez a valóság.
Továbbá azt is állítom, hogy akkoriban a sokadik kérdésem után azt válaszoltad a miértre, hogy a románnal epiceljünk, ne TW-ben szövivel.
Harmadik tény: Tőlem ugyanezt kérték a szöviben.
@sanya18 na ne becsüld le magad, gyönyörű vagy gurrrrl.
Eco leírta, hogy most el vannak foglalva mással az asteria tagok, ha úgy lesz jó nekik úgy is betamadnak, aztán majd lesz, ami lesz. Nem hiszem, hogy ebben valami nagy összeesküvést kéne látni.
fsb - nem is tagadtam, de tudod jól, hogy elnöki kérés volt a konga felé, és elnök hk-ját vagy posztját továbbítottam ezzel a válasszal.
Ergo megint hazudsz mert nem én támadtam. Az meg nonszensz hogy a hosszú felvetésemből, amiben közös nevezőt és normális párbeszédet kívántam hozni, és ami nem tér el a konga -léttől, képes voltál ilyen undorító módón ezt a pár sort kiollózni, és a többit ignorálni. Ennyi. szemétláda vagy.
Amúgy meg mindegy... az eredménye 2 hónapos megszállás volt. Mindegy kinek a kérésére adtad be. Te adtad be. Ne a múltadról beszéljünk, hanem arról a pár napról, amíg cselekvőképes elnök vagyok.
Az én számításaim szerint nem lesz alkalmunk Svédeknél landolni.
Ha valóban így lesz hova menjünk utána.
hát persze naná, mintha nem veséztük volna már ki ezt korában shoutok alatt vagy bárhol.
Milyen logot? hogy adtam volna, ha nem én tárgyaltam "100 éve" ilyen ügyekben? Max tw szobákban vagyok bent.
Tettesd a hülyét bammeg. Na és tessék válaszolni a lényegire, vagy tudod mit? Hagyd a csába, leszarlak
Tények:
1. te adtad be az eső román NE-t 2021. novemberben
2. Én nem ütöttem, abban a 2 argó csatában ami a határzár felbomlásához vezetett.
Ennyi.
Folytassuk a pártfalon, ennek nem itt a helye.
Szerintem a konga térjen vissza annak megvitatására, hogy mit tegyünk, ha nem lesz lehetőségünk svédeknél landolni.
1. Ha az én novemberi NE-m (ami nemtom első volt-e a sorban, szerintem nemigen) a határzár biztos tudatában (konga is megerősítette a zár szükségességét egy közlönyében), ahhoz vezetett aztán hetek múltán, hogy...
2. mikorra sikerrel szétcincáltátok a határzárat (tankolásod folyamatot indított -ha az elnök kérésre beadott ne-m is)...
akkor bizony ne mosdasd már magad , mert így szépen hangzik leírva, csak néhány részt kihagysz itt, néhánnyal megtoldod amazt, máris kész a patyolat erkölcsösség.
+ kronológia
5092 NE litvánokra,
5101 NE-zek elnöki kérésre, határzár biztos tudatában
erepublik.com/hu/main/law/Hungary/255079
5106 NE románra elnöktől
5108 HK- Nagyváradon kalandozunk
...
bocs. HK link
erepublik.com/en/article/2745534
Szerintem is hagyd. Sem külső, sem belső nyomásra nem indítok magyar eredeti régióval határos ország ellen háborút.
Jelenleg nincsenek megszállók, lehet termelni, magas az adóbevétel, normális a közhangulat és a szövivel való kapcsolat is megmaradt.
Ennyi.
Nem írtam , hogy támadd románt, senki nem beszélt erről, csak a hazugságod alól tisztáztam magam, és visszanyalt a fagyi, mert a logikád használva magadat rántottad bele.
Nagyon sokkal fentebb, lett volna egy normális egyeztetés köztünk, már-már konszenzus stb, de elbattad, mert kiragadtál egyetlen sort belőle, hogy támadj.
Ahelyett, hogy - biztos okkal kerülni akartad a témát - érdemi munkát végezzünk. Tudtad, hogy erre harapok, és valóban kihoztál sodromból. De elégtétel, hogy megcáfolhattalak, és levezethettem, hogy Te indítottad a kerítésbontás folyamatát igazából (mert ugye kehest nem lehet komolyan venni 😃
)
De.. az én érdemem, leginkább rajtam múlott hogy a szövi kapcsolat fennmaradt, mert a sértegetéseik és vádaskodásuk ellenére sem szakítottam meg a kapcsolatot a CODE-val és/vagy tagországaival, és minden olyan kérést teljesítettem, ami szerintem nem sért magyar érdeket.
A románok megtámadását elutasítottam. Meg azt is hogy beleszóljanak a beleügyeinkbe.
Köszönjük elnök úr, nyilván egy NAP-t megszegni sokkal rondább dolog, mint eleget tenni szövi kérésnek, de ezt majd az utókor elbírálja...
Nekem senki ne mondja, hogy 3-4 ellenséges ország ahatáron azért nem jön , MERT NINCS KEDVÜK ! játszva eltaposnának még TW-nek is gyenge lennénk...
lassuk csak kicsit reszletesen:
nem erdekelt a tw kordinalas, annyira hogy egy uss/ne uss bele postot nem votlal kepes kiirnai, ezzel elbuktunk 2 tw-t, megsertodott 2 szovetseges orszag.
Hanyagasgot, miatt hazakuldtuk az ausztrlokat, megsertodott a 3 madik orszag.
beszoltal a torokoknek, elakartal foglalni egy regiot, ezzel hazakuldve oket kozep EU-bol, ok voltak a 4 edikek.
Beszoltal a gorogoknek, utanna meg meg paraszt is voltal, ok az 5 odikeke.
Megkertek a horvatok segitsunk roman ellen, elhajtottad oket, ok votlak a 6 odikak.
Szuperul epitetted a szovetsegi kapcsolatokat.
Azzal nem vesztel ossze akivel nem beszeltel.
Pontosan azt csináltam amit előre tudtatok, amit leírtam az elnöki programomban.
Amíg megszállók ellen harcoltunk, amíg éles csatáink voltak ellenségeinkkel, addig nem támogattam a TW-ket. Ez eredményes volt. Felszabadultunk.
Csöppet sem érdekel hogy hány ország sértődik mert 20 helyett csak 19 TW-ben tud farmolni.
Az én fő feladatom, az én vállalásom a felszabadítás volt. Ez sikerült.
"Azzal nem vesztel ossze akivel nem beszeltel."
Senkivel nem vesztem össze, csak nem hajlongtam, nem jópofiztam, és nem nyaltam a seggeket. És világossá tettem, hogy én a magyarok érdekét képviselem, nem a CODE más országainak érdekét és játékélményét. Nekem nem parancsolnak, majd a következő elnökkel próbálkozhatnak. Meg kell várniuk februárt.
Ez nem összeveszés. Csak profil váltás... amit nem tudtak lenyelni.
"orom volt nezni."
Neked igen, hiszen eleve a bukásomat akartad (mai napig ott van a kard pártfalán az írásod), sárgakezeddel is sokat tettél ezért a szöviben, nem csak ellenem, hanem saját nemzeted játékosainak kárára is.
Sikertelenül, mert nem buktam bele, és kb annyira érint meg bárkinek az üvöltözése és fenyegetőzése a szöviben, mintha egy teféle tenné.
Én egyetlen TW-t sem állítottam le, egyet sem javasoltam. Finn haverod és a török is miattad állította le. A franciát heroine intézte, a 4. spontán volt. szerintem.
Embalu +1
Fejezzétek már be ezt a kurva óvodai homokozó szintű baszakodást itt, csináljátok országfalon, cikkben, privátban, akárhol, de ezt a felületet hagyjátok már meg arra amire való. 33 másik ember van itt akinek csak elbasszátok a napját ezzel a szarozással.
"Neked igen, hiszen eleve a bukásomat akartad (mai napig ott van a kard pártfalán az írásod), sárgakezeddel is sokat tettél ezért a szöviben, nem csak ellenem, hanem saját nemzeted játékosainak kárára is."
Latszolag, kerekedik a tortenet, elmondtam, ucso napodon orrod ala dorgolom a sargakezet, meretes bukta lesz mikor rajosz h ki is volt.
Ismét kérem ezt a pártfalon folytassuk, ott ahol a buktatásomról írtál: https://prnt.sc/26ky471
@embalu, @szanya bocsi ha ti beletorodtok, hogy tolja a hazugsagait, meg a kitalalt szotrijait, de PONT ezek miatt tartunk ott ahol, es az olyan emberek miatt mint O meg TI.
O aki gyartja az elmeleteket, hazugsagokat, naprol napra kitoldja 2-3 aprosaggal, es TI akik halgattok, holott tudjatok, lassatok, hogy hazugsag.
Majd a ketkattos termeszetesen azt hiszi, az az igaz amit minden masodik komentbe olvas.
Pont 2 honapja volt epp itt elbeszelve, hogy fizteos jatekosaink egy resze pont ezert ment el, mert mindenki csak kusba ult es elturte az ilyeneket.
Mert konforntalodni az igazsag mellet is ciki, mert gyava? nem tudom de vetkesek kozt...........
Na akkor aki nem akar minden infot elolvasni:
Szövetségi kérésre (HR) AS-t adunk Svédországra. "Azonnali" a kérés.
Kérem a tv beadása után ne szavazzatok, T22 óráig szavazat tartást kérek.
Tovabba holnap inditom az uj korlevelet minden kepviselovel.
Javaslatom az hogy osszuk utan meg ezt es az uj korlevelet. Az uj lesz az ahol megy az egyeztetes, infoaramlas es ezt a regit meg meghagyhatnank egy kotetlenebb korlevelnek. Magyarul vmi olyasmire gondoltam, hogy aki nem akar mindent elolvasni annak eleg lesz a masikat olvasni.
Velemenyek?
Szeretném kezdeményezni az általam már korábban felvetett vizsgáló bizottság felállítását:
erepublik.com/en/article/2748214
Úgy látom, hogy egy ilyen biztosság tárgyilagosan feltudná tárni az utóbbi időszakban történt eseményeket. Szerintem, aki nagyjából követte az utóbbi 1-2 napban ezt a körlevelet, láthatja, hogy egy meddő vita alakult ki, amin szerintem egy ilyen vizsgáló bizottság segíthet.
Miként képzelem el ezt a bizottságot és vizsgálatot?
-3 tagból állna
- a tagokat a konga elnök jelölné ki, úgy látom az ő személyét mindenki támogatta, objektív, racionális játékos, ezzel is elkerülve a további fölösleges vitákat
- A bizottság tagjai meghallgatnák Fsb1000 játékos véleményét a kialakult kérdésekben.
-A bizottság tagjai meghallgatnák a CODE szövetség vezetőjének véleményét a kérdésben.
- Amennyiben szükséges külsős tanácsadó véleményét is kikérni aki 100% ban független a magyar politikától (ICS?)
-A vizsgálat eredményeit a kongresszusi orgból kiadnánk egy cikk formájában.
Javaslom, hogy a vizsgálóbizottságot nevezzük el
eseti vizsgáló bizottságnak.
Az menőbb xD
Felesleges.
A kongresszusi cikkben akkor adható ki, ha a kongresszus elfogadja a vizsgálóbizottság megállapításait, ami mindössze annyit jelentene, hogy nem itt flémel 10 ember, hanem a bizottságban 3.
Ráadásul a "románokkal folytatott beszélgetés" (ha volt ilyen) objektívan max. akkor tárható fel, ha valaki belép fsb accountjára, vagy videón screenshare-eli a "levelezést", és ezt meg tudja nézni valaki külsős.
Nem látok nagy valószínűséget az ilyesmire, ahogy más, korábbi állítások (ki, kivel, milyen TG-szobában mit (nem) mutyizott) is bizonyíthatatlanok, akár hány vizsgálóbizottság megvizsgálja.
A vizsgálat eredménye kizárólag attól függ, hogy a házelnök kit jelöl tagoknak és ezen tagok személyes szimpátiája milyen fsb felé. Lehetne rábökni úgy három kongresszusi képviselőre, hogy az lesz az eredmény, hogy a puccserek ott akadályozzák fsb-t, ahol tudják, meg úgy is rá lehet bökni három emberre, hogy az eredmény az lesz, hogy fsb elárulta a CODE-ot a románoknak.
Értelmetlen, objektivitást mellőző vizsgálat lenne az, mindegy, melyik irányból nézem.
PurgeControl to Xer01 and 39 more people | yesterday#89597453
Én economisto-t jelölném házelnöknek. Van tapasztalata és rutinja "játéktechnikusi" kormányokból, ugyanakkor visszafogott és mértékadó.
Úgy vélem, hogy te is bízhatnál a kongresszus elnökében. Esetleg vegyük még bele, hogy a tagok nem lehetnek ugyan azon pártok tagjai? Én maximálisan támogatnám ezt.
Valamint szerintem ICS tud mértéktartó lenne, főleg tanácsadói szerepkörben. Több kormányban is volt tanácsadó, kiterjedt nemzetközi kapcsolatai vannak és nagy tapasztalata a játék terén
Economistoban bízom, de a vizsgálat eredménye attól fog függeni, hogy ki kerül ebbe a bizottságba, így magát a módszertant tartom alkalmatlannak arra, hogy tényeket állapítson meg.
"ha ezt nem csak fsb bemondasaira alapoza akarmelyik 3 ember, "
Ez nem bemondásra megy, több képernyő mentéssel tudom igazolni: https://prnt.sc/26ky471
Donat +1
Teljes mértékben a tagok szimpátiája alapján dőlne el, a játékban az objektivitás és pártatlanság már régen elveszett mint érték, annyira szélsőséges nézetek alakultak ki. Ha igazán pártatlan tagokat jelölnének ki, akkor azok max. olyanok lehetnének, akik kétkattolnak, mert ők nem folytak bele a politikába, viszont nekik nincs releváns információjuk a történtekről, magyarán azt se tudnák mit kell vizsgálni. Akinek pedig lenne erre tapasztalata mert a tényekkel tisztában van, az már választott oldalt az ügyben, így teljesen mindegy ki lesz az a három tag, a tagok szimpátiája fog dönteni.
Ha pedig a bizottság döntését a kongresszus megvizsgálhatja és felül írhatja vagy 2/3 többséggel el/nem kell hogy elfogadja, akkor abból előre szólok nem lesz semmi, mert egyik félnek sincs akkora befolyása a kongresszusra képviselőszámban hogy ne alakuljon ki patthelyzet.
A személyes véleményem:
- ez az egész huzavona már így is túlnőtte saját magát mint probléma, túl kellene már lépni rajta. Ez a vizsgálódási bizottság mint szerv ha életben akarjuk tartani (és miért ne akarnánk, hiszen nem csak fsbt kell majd vizsgálni, minden rá következő de akár előző kormányok kétes lépéseit is fel lehetne akkor már tárni..?), egy nyűg lesz, amit ha jól veszem ki a hangadó képviselők a hátuk közepére se kívánnak, abból kiindulva, hogy az elnök mindenbe be akarta vonni a kongát de a konga mint lehetséges irányítási szerv ezt elutasította = semmi felesleges munkát nem hajlandó a saját nyakába aggatni.
Elnök Úr, képernyő mentése mindkét félnek lesz és gyanítom, hogy ugyanaz, legalább is ha valaki nem PSelte a sajátját és a nézőpontok ütköznének, hogy ki mit olvasott, látott, értelmezett abból, ami oda lett írva, így szintén nincs objektív pártatlan megítélés, mert kinek mi tetszik, ki mit lát bele.
Lehetetlen vállalkozás lenne ez a bizottság, és mint szerv szerintem egyetlen döntését se lehetne pártatlanul kezelni mert "én nem ezt vettem ki belőle" alapon csak még több vita alakulna ki, amiből már így is van bőségesen.
Illetve felhívnám a figyelmet még arra ezzel kapcsolatban, hogy:
- ha a pártatlan tagok meg lesznek választva nekik 90%, hogy nincs befolyásuk a CODE szobákban (elvégre pártatlanság), nem ismerik azokat a vezetőket, akiket meg kellene hallgatni, ergo nagy valószínűséggel nem is reagálnának a megkeresésre
- ha mégis reagálnának valószínűleg kinevettetnénk magunkat egy ilyen szöveggel, hogy vizsgáljuk az elnököt meséld már el, hogy mit logoltál tőle aztán majd kiadjuk cikkben, hogy erről mi a véleményünk. Ráadásul egy olyasvalaki kérne logokat, akit a CODE vezetők nem is ismernek, ha pedig valaki ott lenne mellette, aki bejáratos arrafelé már megszűnne a pártatlanság, hiszen fogják a bizottsági tagok kezét és vezetik őket, vagyis fennáll a manipuláció lehetősége.
Több sebből is vérzik ez az elképzelés és annak a kivitelezése.
Viszont én úgy tudom, hogy régen az ilyen és hasonló ügyekben a házelnök döntötte el, hogy ha nem veti el a javaslatot, akkor szavazásra bocsájtsa (akkor még outgame) és a konga szavaz, hogy helyt ad-e a kezdeményezésnek. Én ezt az utat ajánlom követni.
Én sem azt írtam, hogy ne legyen, hanem jelen formájában nem tartom jó és előremutató ötletnek. Ha a kongresszus megszavazza Xer01 ötletét, akkor tőlem mehet.
De igazából a szükség arra lenne, ha mindenki, minden érintett hátralépne egyet, és nem azon rágódna, hogy mivel lett vérig sértve az elmúlt 10 évben, hanem hogy hogyan lehetne a legjobbat kihozni a jelenlegi helyzetből:
-közepes haderejű ország vagyunk
-költésben dettó
-sokkal több kétkattos tömegünk van, mint másoknak
-különböző játékoscsoportjaink különböző játékbeli célokat preferálnak (medálozás, politikai modul, karakterfejlesztés ütőerőben, karakterfejlesztés cégerőben)
-az eredeti területeink túlságosan szomszédosak a nálunk erősebb ellenfelekkel
Ez az, amink van, és bármelyik oldal, bárhogy is megfeszül, nem nagyon fog változtatni ezen.
NN,
Remek meglátás! Úgy vélem, hogy ez próba is egyben a CODE vezetői számára, hogy mennyire tartják fontos szövetségesnek, tagnak hazánkat. Ha tesznek arra, hogy a kongresszus mit szeretne, jelen esetben kivizsgálni azt, hogy mi történt, milyen fenyegetések értek minket akkor állnak rendelkezésünkre. Ha nem, nyilván az sokat elárul.
Ha valaki szeretné tisztázni a történteket, hogy ki mit mondott, hogy gondolt akkor itt a lehetőség. Lehet, hogy csak egy félre értésről van szó. Azért ne feledjük el, hogy idegen nyelven folyik a kommunikáció simán lehet, hogy valaki félre érti amit a másik mond. És akkor mi van? Nyilván nem kell ezért megfeszíteni senkit sem.
Úgy vélem ebben segíthetne a bizottság.
Én továbbra is tartom, hogy jó ötlet volna felállítani egy ilyen 3 fős bizottságot és ennek tagjait a házelnök válassza meg. Továbbá Donát javaslatát is beépíteném, miszerint 3 különböző pártból legyen a jelölték és elkerülve a részre hajlást, a Economistó lektorálja majd a bizottság által kiadni kívánt cikket, hogy az ne lehessen tele politikai mocskolódással. Ez azért is jó lenne, mert ugyebár a ház elnöke rendelkezik a kongresszusi orggal, tehát értelem szerűen a cikknek rajta keresztül kell mennie.
Economisto házelnöki kinevezést egyhangúlag támogatta mindenki, ha jól emlékszem. (lehet h átsiklottam 1-1 hsz fölött ha valaki ellenezte elnézést kérek). Tehát én őt egy független, racionális személynek gondolom.
"hogy egyes felek befejezhetnek a hallomasbol, sajat fejukbol krealt mesek terjeszteset/tenykent valo kozleset."
Igen, ezzel én is így vagyok, mert nem csak az elnököt érinti.
Viszont ebben a körlevélben most itt van mindenki, akinek más a véleménye, most jó a hangnem a társalgáshoz, akkor itt és most (vagy akár külön levélben) álljunk neki, és határozzunk már meg egy közös minimumot, amiben _mindannyian_ egyetértünk. Talán jobban indulna a február is.
latod errol beszelek, nem latod at a jatek bizonyos reszeit, es balul mennek el a dolgok, ezek miatt(igen ezek a TE hibaid) es ahelyett h aztmondanad, hogy erre nem is gondoltam mar egybol kiabalod, hogy xy hatbaszurt.
Azthiszem eleg nyugodt es lenyegremutato/konstruktiv voltam most ezzel.
En is jo otletnek tartom a nemzeti minimum felallitasat, talan kozelebb hozna a feleket. Koszonjuk Donat az otletet.
A kerdes hogy itt vagy inditsunk egy harmadik levelet is rola. A harmadik levelnek annyiban latom elonyet, hogy esetlegesen lehet plussz embereket bevenni, peldaul part elnokoket.
Kis kiegeszites:
Ha jol tudom, akkor nem azt kertek h AS-eljunk a svedekre csak hogy adjuk be az AS-t, ezzel bizonyos mozgasokat elinditva naluk. Az hogy meg is szavaztuk az mar a mi dontesunk volt.. Attol fuggetlenul en orulok h lesz eles csatank.
Landolas utan mi a terv, merre megyunk tovabb? Mennyire kell komolyan venni az AS-t?
Jol ertsd, ok azt javasoltak h ne szavazzuk meg az AS-t.
Tisztelt Kongresszus!
Az AS sikertelen volt, a Finnek az egyetlen lehetséges landolási területet betámadták miután IGEN szavazatra kértem a kongát.
A finnek eddig barátaink voltak, swankaa és köre különösen jó kapcsolatot ápol velük.
(lásd finn TW leállítás és a finn-fsb magán beszélgetésről kiszivárgott PS-ek)
Kérem, hogy sürgősen jelöljetek ki új célpontot.
Az AS alap feltöltését megkezdem.
A KASSAI RW nem jól áll. Sokat segített volna egy éles csata.
1. Sved eredetin tamadhato = Bohus/Goteborg? ...illetve sved gyarmatok is tamadhatoak =Georgia es Alabama
2.Mivelhogy az AS el volt fogadva JELOLHETSZ KI UJ CELPONTOT EZRET, de az tuti, hogy 14 napig nem fogsz tudni uj AS torvenyt beadni 🙂
@eco
"Landolas utan mi a terv, merre megyunk tovabb? Mennyire kell komolyan venni az AS-t?"
Pontosan annyira kell komolyan venni, amennyire Tomi_ur javasolta 2 napja a konzultációban
Már akkor jeleztem, hogy tessék ránézni a térképre.
Én más célpontot választottam volna épp ezért.
Ahol a szövi kérés elhangzott te is ott vagy eco. Most is online vagy.
Én nem látom, hogy az volt a "parancs" hogy ne szavazzuk meg.
Sőt!!!!
Ma 10:06 - kor beírtam a TG szobába hogy landolunk.
Semmilyen ellenvetés nem volt. https://prnt.sc/26ld56c
Viszont a Finnek betámadták a landolás területet. Ki értesítette öket?
Mert a cikket HK-t jóval késöbb adtam ki
Wass írta: "1. Sved eredetin tamadhato = Bohus/Goteborg? ."
Ezek támadhatók: https://prnt.sc/26ld7hg
A landolasi teruletet kiadtad cikkben?...komolyan?...
egyebkent nem tok mind1 hol landolunk?...nem tudom, hol akartal landolni, de ahogy a terkepre nezek ugy latom TOK MIND1 hol landulunk...egyik helynek sincs semmi haszna...max legy egy eles csatank...kb ennyire jo ez az AS...
Igy van BOHUS/Gateborg (fovarosa) tamadhato...es nincs tamadas alatt a regio ...még...
Zdlemmy:
AS on sweeden...and dont vote at all
Just start it becouse i want to make As there so i need moves on swee when they see your AS
Nekem ez azt jelenti h csak ikyesszunk rájuk h picit elmozogjanak, a megszavazasrol semmit se ír.
És szerintem semmi baj a svéd az as-el, sőt csak vállaljuk a felelősséget h a mi döntésünk volt.
tehat BOHUS regio (Goteborg a szekhelye) tamadhato...
Kérem, hogy sürgősen jelöljetek ki új célpontot.- majd 14 nap mulva, amugy van 24h, es mondta valaki szovibol, hogy megkell szavazni az AS-t, vagy hogy azt a regiot kell tamadni ? Nem! ismet ahelyett, hogy belatnad hibaztal masra kened a dolgot.
@donat amig ez igymegy nincs mirol beszelgetni, es kozeledni, max ha TI is elitelitek.
Valoban nem volt, mivel onnalo orszag vagyunk, tudunk onnalo dontest hozni.
De szerintem hanyagoljuk ezt a temat es inkabb nezzunk elore hogy mit lehetne kihozni ebbol az AS-bol, van-e esely tovabb menni valamerre ha landolunk.
USA-ban sorolom a kerdeses teruleten levo szomszedokat:
Ukrajna, USA, Peru. Ha landolunk mind3an tudnak torvenyt adni rank. Szerintem nem sok eselyunk lenne ott sokaig tartozkodni.
A másik körlevél kezdő üzenetére reagálva szerintem a "nemzeti minimumot" itt kellene felállítani. Jelen vannak a hazai politikai élet különböző irányvonalait képviselő játékosok, még Éheslót is képviseli Bikkin képviselőtárs, így azt gondolom, akár külsősök nélkül is elkezdődhet a munka. Utána pedig szélesíthető a beszélgetés, ha már jutottunk valamire.
A különböző, fő töréspontokat az alábbi pontokban látom:
1. Határzár eredeti területen
-Legyen, ahol, amennyi kell, kivéve Győr.
-Legyen, de bizonyos régiók csak
-Ne legyen
A határzár már többször bizonyított, hogy alkalmas kivédeni román/szerb/ukrán támadást, de volt olyan is, hogy átjött rajta az ellenfél (nemcsak "lebontás" miatt, hanem addig taktikáztak DoW-val, NE-vel az ellenfelek). Amikor át is jött rajta az ellenfél, időt lehetett nyerni vele.
Ugyanakkor az eredeti területek "integritása" sokaknak fontos, és sokan próbálnak jelenleg is termelni ezeken a területeken. Ha szeretnénk határzárat, cégmozgatás, és némi visszafogott tájékoztatás szükséges lehet.
2. TW-k
-Legyen, és az állam tartsa fenn őket
-Legyen, de a haszonélvezői tartsák fenn őket
-Ne legyen
Talán a legtöbb konfliktus forrása, sajnos a tömegsebzés és az automata DO problémája együtt elég nehéz TW partnerré teszi az országot. Ha futnak, 8-9 db alsóhangon kellene, hogy oszoljon az irányítatlan sebzés. Ha nincsenek, akkor a földi csatában ütők nem jutnak bevételhez, nem növekszik senkinek a "védelmezői" rangja, viszont amikor épp van éles, na, akkor csak oda megy a sebzés. Szerintem itt azért látható, hogy nem valódi opció a "ne legyen", jelenleg nem erre megy a játék.
3. CODE-tagság
Itt alapvetően kérdés a tagság, erről is lehet vitázni, elmélkedni, de inkább a szövetségen belüli pozícióink érdemes vitára. A szerb/román NE kérdése mindig napirenden lesz, hiszen amiatt, hogy a szomszédban van ez a két ország, elterelésre, taktikázásra, sebzéslekötésre bizony jók vagyunk. Nem végtelenségig elalibizhető feladat, ugyanakkor magunkra húzni a játék legerősebb nemzeteinek egyikét szintén nem jó - még határzárral is rizikós. A területvesztés ugyanúgy játékelhagyáshoz vezet, ha hosszúra nyúlik, mint a fuel káros hatásai vagy a flémelés.
Döntöttem.
Elfogadom Eco házelnök véleményét, hogy svéd területre biztonságosabb landolni.
Szerintem USA-ban nagyobb turbulenciát keltettünk volna, de Svéd eredetin is lehet majd érdekes csatákat vívni.
Shwankaa véleményével is egyet értek UMEA lett volna az ideális célpont, én is ezt jelöltem, ki de nem fogok erre a területre meg a finnekre várni. Nem szeretnék újabb véletleneket és meglepetéseket.
Főzünk azzal ami most elérhető: Göteborg (Bohus). Ez volt WassD javaslata, amivel kapcsolatban voltak fenntartásaim. De ez van....
Ott már jártam... szép város.
A három témát illetően a saját véleményem:
Határzár legyen, és egy utolsó lehetőség a cégeseknek állami segítséggel arrébb menni (ráadásul sok factory reset token is jött már). Legyen határidő szabva a költözésre, Győrbe költözést nagyobb intenzitással támogassuk, mintha külföldre menne a játékos. A határzár taktikai előnyt és TW-lehetőséget is ad. Céges bevétel és TW-bevétel összevetését meg kellene csinálni, ehhez kellene a cégszámok (felmérés, ez vállalnám is!)
TW-k: legyenek, de ne teljes állami finanszírozással és CO-zással - szerintem elvárható, hogy a TW-partnerek se 500 energiányi ütésből medálozzanak, vagy hogy _tegyenek_ ütést a csatába. Fontos TW-eredménynél (taktikázás, szövetséges kirakása, stb.) belefér a CO.
CODE-tagság:
Innen nagyon sok személyes sérelem jön. Én javaslom, hogy a TOP5 párt szóvivői és az elnök igenis legyenek aktívan jelen ezekben a szobákban (és csak ők!), hogy ne lehessenek félrefordítások, hamis magyarázatok és hamis interpretációk a konga elég hozva. A CODE sokszor kihúzott minket a slamasztikából (ahogy küldtek is oda!), de szerintem elvárható, hogy partnerként kezeljenek és ne utasítát végrehajtókként.
Igen szep varos...rendben van...bar keves oshonos sved arcot latsz ...nem vagyok rasszista, de aki jart ott a kilencvenes evekben es jart ott most...hat dramai a kulonbseg...lassan "kissebbsegben" vannak a svedek 🙁
Shwankaa CODE tisztségviselő írta:
"@FSB, ott a link, az egy tw terulet, elore kiszamithato volt, h ma a finnek azt tamadajak,"
Jól értelmezem, hogy finn barátaink (barátaid) egy Asteria országgal TW-znek?
A finn barátaid pedig eMO-val megszakították a TW-zést elnökségem elején.
Milyen okból is?
Te magad írtad le hogy TW-znek a svédeknél. https://prnt.sc/26ledvc
Én soha nem beszéltem parasztul senkivel, mutass egy logot erről. Nincs ilyen.
Nekem meg van a teljes. Mutassam?
Meg a törökről is.
Mindkét TW leállítást a sárgakezek intézték.
Semmit nem kell kimagyarázzak. Megint hazudtál.
Honnan tudod hogy a finnekkel paraszt voltam?
Erepublikos magán üzenetben beszéltem a finnel. Eleve szivatás volt az egész, nektek meg élőben közvetítette.
De nem jött össze, ahogy a töröknek sem. Egyik esetben sem veszettem el a hidegvérem.
Miútén a finn-svéd TW-ről te beszéltél, hogy nekem arról tudnom kellet volna, a vergődés nem az én oldalamon van.
Nem gondoltam volna, hogy a finnek az ellenséggel TW-znek. Te mint a CODE sc-je igen.
Itt meg a teljes finn beszélgetés: https://justpaste.it/48f0y
Bárki eldöntheti, hogy ki volt a paraszt és egy nem CODE ország nem_ország_elnökének miért adtam udvarias választ a kérésére.
Ejh... swanka.
Hamar leadtad a drótot a finn haverodnak: https://justpaste.it/48f0y
mutogathatod azt a linket, kerdes h hianyzik belole valami ?
nemtudom, te hogyan kezpzeled a dolgot, de szerintem, lehet hogy mielott megtamadunk valakit:
megkene nezni, kivel van tw-je kinel a kezdemenyezes,
milyen regiok tamadhatok, onnan kitol johet ellentamadas landolas utan
melyik regiot tudjak blokolni.
stb stb
Tisztelt Kongresszus!
A finneknek a következő ajánlatot tettem: https://prnt.sc/26leucj
Hátha velünk szívesebben TW-znek mint egy Asteria országgal.
A CODE TG szobáiban is felvetem majd ezt a kérdést, remélem támogatják majd, hogy semleges országgal svéd területen TW-zzünk
fsb1000,
a mai nap folyamán már indult új kongresszusi körlevél. A fontos témák már ott megbeszélendőek.
Mondjuk, ha nem vagy benne, úgy nehéz lesz. 😃
Oh inditok ujat, bocsanat, ezt benezetem 😃
Az akár lehet II(február) , mert januárbol alig van pár nap... 🙂
Csináljunk még1 újat február néven 😉
Albán kéri, hogy szabaditsuk fel BERAT Southeastern Albánia régiót... Ideje elhuznunk onnan (majdnem 4-es a DET)
Amióta ott dekolunk... Kisebb megszakításokkal szinte fél éve.